fredag 28 maj 2010

FREEEEEDAAAGGG!!

Är super trött men SUPER glad! its friday ladys n gents !!
För mig innebär det jobb i vanlig ordning sen ska vi åka till småland!! GLAD!
Ska bli skönt att komma bort lite :):)
Slutar kl 16 så det är perfekt!
(Vi ska även till Astrid Lindgrens värld med mirran <3<3)

Min detox "tävlingen" gick åt skogen hahaha vet inte varför jag inte har diciplinen nu *skratt* men den kommer til morgon träningen iaf! ;P

En knepig sak är jag drömt om äckliga kryp ..larver..ormar.. kackelackor i ca 3nätter irad och sovit SKIT dåligt...lite creepy varför drömmer jag om sånt???
Nån som kan tyda drömmar????


Hoppas ni alla får en toppen helg och jag HOPPAS PÅ SOL!!! B-)
Har en del saker att se framemot tjhoooo ;):)

puss&kram skumbanan!

Pssst. Babyboo its me and you ;):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar