onsdag 19 maj 2010

JAG MENA INTE DE JAG SKULLE

På jobbet nu varit på lunch nyss och idag blev det indiskt.Jättegott!
Igår blev de TRÄNING körde i tjejgruppen och F*ck vad jobbigt de va .. :/
Har inte tyckt att de varit så jobbigt på länge...men som dom säger att konditionen är en färskvara så får ligga i i nån vecka så borde jag va fit for fight igen! :)
Längtar til morgon träningen där jag kommer köra hårt som fan :P kommer att vara
army fitness" inspererat dvs massa FYS!
.Vi kommer att träna mellan kl 5-6 på morgonen tjohoo uppe med tuppen =)

Borde skaffa munkorg på själv i bland..
Kan inte hantera mina känslor känns de som och det som kommer ur min mun.
Säger en sak fast jag vill en annan ..formulerar mig så jävla fel så det jag säger får en helt annan betydelse.. STOOOR SUCK....
Jobbigt när man inte kan förstår varandra..man vill blir förstådd men når inte fram jag menar hur frusrerande är inte det??!
Varför säger man saker man inte menar?!
SÅ ONÖDIGT och onödig negativ energi!
PASS PÅ DET!!

a nog om de.Fan orkar inte med komplicerade saker för är egentligen själv jävligt okomplicerad..

Fortsätta jobba nu sen vet jag inte inga planer alls idag......


Puss till dig min vän tänker på dig!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar