söndag 23 maj 2010

MITT ALLT

Dom beslut man fattar kan inte alltid va det som är bäst för stunden utan man måste tänka vad som är bäst i längden,I framtiden.
Att ta bort en person från någons liv tex ett barns liv kan såra grymt mycket utan att dom förstår att det är för deras bästa.
Hur ska ett barn förstå rätt&fel när en "vuxen" gör fel..
Barn gör inte som du säger-barn gör som du gör!

så synd att vissa människor inte förstår hur dom sätter spår i sina barns liv.
Dom är egoistiska(låter sina egna känslor&behov gå före sitt/sina barns)
utan hjärta och endast GOD KNOWS" varför dessa kunde skaffa barn..

Alla ni som inte har barn tänk till innan!Självklart kan man aldrig veta vad som händer förutse hur saker ska gå men barn ska i största mån de går ha rätt till en mamma och pappa som har VETT,ÄLSKAR OCH BRYR SIG!

Älskar min dotter mest i hela världen utan henne skulle jag inte vara hel!
MITT HJÄRTA MITT ALTT! <3<3

Love//Missan

3 kommentarer:

  1. det kommer alltid att vara svårt att förstå varför vissa väljer vissa vägar...
    ingen mening att ens försöka vännen, du kommer inte få ngt svar :/

    Gör det bästa DU kan, ge henne det DU vet är rätt...så kommer allt lösa sig i slutänden.
    Det är DU som blir förebilden & dig hon sedan kommer vilja leva upp till

    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Tack vännen ,Yepp iknow!
    Puss <3

    SvaraRadera
  3. Håller med gumman och vet exakt hur det är. Har själv vart barnet och vet vilka spår de sätter, nu när jag är vuxen sen jag de bra som kom ur, men det jobbigaste är att barn är så lojala mot sina föräldrar och förstår inte att de skadar men än de gör nytta att umgås. Man förstår inte och tycker synd om den "dumma" Men Miranda kommer förstå en dag att du gjort allt för att hon ska må bra. Du kommer säkert få höra av henne att du är dum för allt osv, du fattar vad jag menar, men det är DU som betyder mest för henne och är hennes trygghet!!
    Älskar dig!!!

    SvaraRadera