tisdag 4 maj 2010

OM JAG HADE SÅ SKULLE JAG

Precis fått i mig en tallrik kycklingsallad med feta ost som jag gjorde(utan pasta) Det var så gott! Jag som älskar sallad ,Har inte ätit de på skit länge! Fattar inte varför?! men nu är sallads dags igen!
Kommer att minska intaget av kolhydrater väldigt mycket nu när jag inte hinner träna lika mycket som innan och sen måste jag få bort mitt så kallade"sockerberoende" som jag lyckas få titt som tätt eftersom jag älskar godis..Godis gris är vad jag e och de har blivit mycket av de goda nu.Hehe

Har hämtat ut mina bikinis som jag beställde =) NICE! Är lite skeptiskt mot den ena dockmåste prova dom ..bilder kommer kanske sen ;)
vad enkelt de skulle va om man hade liite större bröst!
Bikinis,toppar,tröjor ja massor av kläder skulle passa/sitta bättre! Om jag hade ca 45.000 lax att slänga ut skulle jag lätt fixa dom! men tänker INTE ta lån för en sån sak...inte just nu iaf och inte på ett bra tag för det är inget som finns på prio listan men om man hade cashen så WHY NOT!!
Har en vän som precis gjort sillisar ..Blev grymt snyggt bruden! Ure hot! ;):)

Hann inte med nå träning idag heller..blir ut på långpromis strax...

DAGENSMATINTAG:
Frukost.Fiberhavregryns gröt + linfrön 1 kopp the
Lunch: sallad + 2kokta ägg
Middag. Några falukorvsskivor + 1 stekt ägg
Middag igen haha Kycklingsallad

(Blev inge mellanmål därför har jag ätit såhär idag)

Puss & kram heeeej.

1 kommentar:

  1. i know dom blev riktigt niceaa=)) Miss "P" says thanx=))

    do you miss me baby??? <3

    SvaraRadera