torsdag 6 maj 2010

sheeeeeat ASSÅ!

Säger då de av alla dagar e F*N den den värsta jag haft på jobbet hittills!Har inte hunnit med med ordinarie arbetet alls för har haft massa annat att göra.Vi har personal som är sjuka och jag fick hoppa in och administratera löner(vilket jag ska fortsätta med nu efter arbetstid) och det tar lång tid eftersom meckarna har ett komplicerat löne/bonus system. Tur att jag varit med en gång och är lättlärd och TUR att jag kom ihåg hur man går till väga ;)
STREEEEES!!!! Men jag är glad ändå :)

D har hätat Mirran...tack my love för att du ställer upp ...ME LOVE YA!!!

Idag är ja sjuukt sugen på godis or whatever men ska fan hålla mig ....hehe
ne dags att fortsätta så jag kommer hem i skaplig tid!

Girls n boys i morogn börjar helgen så NICEEE!! Kankse blir småland..will see...
Om inte så blir de träffa syrrans kids,Fika hemma hos lotta :)
och kanske utgång... ;)

Puss hej!

1 kommentar: