måndag 17 maj 2010

THAIBOXNING HELL YEAH...

Såååå trött Annie ska tvinga ut mig på lång promis när MR D kommer ...Om han kommer i tid ...Och om jag inte somnar innan höhö
Imorgon blir de iaf träning!! GISSA om jag längtat !!
köra hårt höra lite skrik&gap och få röra på mig for real!!
Behöver det!! =)

saknat Jessica från träningen älskar och träna med henne...faaan att man inte kan oftare theese days.. but ure doing fine chica whith the boys haha;)
Imorgon blir de oxå ut och springa innan jobbet och ja SKA BANNE mig ut och springa!

Middag idag blev "proteinshake" ska egentligen inte ersätta nån måltid men va fan va så jävla hungrig och behövde få i mig nåt SNABBT och de tog bort hungern.Och har ju inte rört på mig nåt nu så de blir nog bra :P

ps.Har en gammal klass kompis suzanne som kommer och spanar in klubben i morgon!
KUL BRUDEN!! .ds

2 kommentarer: