söndag 16 maj 2010

Uppe med tuppen

Kom till syrran nyss ska hämta Mirran. min älskade solstråle!
Tänkte att jag skulle va uppe i tid så hon hinner vila lite :) Tänkte oxå åka och handla massa frulle med mm men allt öpnnar först om en timme *IRRI*
så blir frulle här istället:P

Dagen i går va BRAAA! va riktigt roligt med en roadtripp till karlstad! vi va som sagt på FIGHTNIGHT och kolla på thaiboxningsmatcher.
Det va våran ena tränare johan från klubben(tullinge mauythai) och jonas som körde! De va därför vi åkte ner och dom va SÅÅÅÅ JÄVLA GRYMMA! va så jävla taggad,älskar matcher där de händer nåt! ;):)
GRATTIS TILL VINSTERNA TMT!!!!!!!!

Efter mactherna började vi åka hem och tog lite längre tid en väntat haha hade sagt till syrran att jag trodde jag va hemma vid 22 HAH! är nog lite av en tids optimist ;)
men de va kul! nu är jag rätt trött efter ca 3-4tim sömn TUR att jag inte PARTA igår!
Det va andra som höll i den biten ,Konstigt ingen som är vaken just nu ;P

kram!


"Livet är en konsekvens av dina beslut"

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Jag googlade lite på tullinge thaiboxning o hittade din blogg! Kul, att du också har en =)
    Vi kanske ses nere i Tullinge ngn dga, är också sugen på att börja :)

    /Suz

    SvaraRadera
  2. Heeej! ja vore jättekul bara att du hör av dig så kan vi kolla om va kan matcha in varandra ;P
    Tullinge är en jättebra klubb och något jag rekomenderar! :)

    Kraaamen!

    SvaraRadera