tisdag 11 maj 2010

Vad händer?!

Va ute på promenaden kom nyss in och hjärnan går på hög varv! Slog mig precis just nu hur jävla mycket jag saknar TRÄNINGEN tex!! och att de faktiskt nånstans inom STÖR mig nå fruktansvärt att jag inte kunnat träna alls nu ..IT SUCKS! Visst mår bra ändå och är glad men det är oxå för att jag har haft fullt upp hela tiden.Att bara va"hemma" sitta och göra ingenting(som nu när jag har massa energi)
och tanken på att att det skulle kunna va såhär varje dag ..INTE kul! Skulle nog börja sätta Mirran i vagnen igen och ut & POWERWALKA med henne i!
HAHA
Får helt enkelt göra de man kan..Om man inte kan göra de man vill.. ;)

Gaaaah! Har en del saker jag måste få tid till..En del saker jag måste släppa.. En del saker jag måste ta tag i..
Har nog en del måsten nu.. Som bara måste göras!

Skulel kunna skriva en bok..men lämnar det här.

hejsvejs!

1 kommentar:

  1. Ha ha mycket att göra nu va :)

    kul att ses imorrn! Kram

    SvaraRadera