måndag 31 maj 2010

WONDERFUL!

@ work gjort redovisning nyss och tänkte passa på att blogga lite oxå ;)
Kan börja med att berätta om helgen,Vi åkte till småland som sagt i fredags och kan säga att har haft en så SKÖÖÖÖN helg!!Det va helt underbart att komma bort lite.
Åka en roadtripp med Mirran & D :)
Kom fram ganska sent i fredags så blev sängen direkt.
Lördagen blev det att umgås med ds mamma och syster och hennes son zakke på 7år. Mirran och han lekte som två virvelvindar busa & röijde för fullt! Kul och se att dom lekte så bra ihop =) Blev lite promenader chill och mys.
På kvällen åkte vi in till västervik (barnfria) hälsade på en kompis till D .
Käkade burgare på "stans bästa ställe" tydligen ;) Gott va det! Ja jag vet jag har syndat hela helgen hahaha får nog hoppa tävlingen ...
Vi tog de lugnt hos hans kompisspela snacka skit,va trevligt åkte hem rätt sent sen.
Söndagen blev de grilla och umgås hos Ds mromor supermysigt! Mirran trivdes som fisken i vattnet! Och SHIT VAD JAG ÄLSKAR GRILLAT! så jävla gott!

Och nu är de lunch dags ser jag time to go..Haft en underbar helg iaf... <3

Om jag fick välja city el landet så skulle de lätt bli landet! vem kunde tro de om mig ??? ;):)

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar