torsdag 10 juni 2010

FRUKOST!

Sitter på jobbet oxh äter frukost SÅÅÅÅ TRÖTT!!! Känner mig helt orkelös..spelar ingen roll vad jag äter eller dricker är ändå sjukt trött.. Idag hade jag kunnat göra vad som helst för få ligga kvar i sängen!

Igår fullde Mr D år ! Han fick en D&G parfym av mig som jag dog för.. ;)
Luktar grymt gott!Sen fick han godis och en teckning av mirran :)

Bakade ingen tårta och inga muffins heller ;P utan baka gör vi till helgen istället.
vi kom hem ganska sent.
Men blev grillat och annat gott. Annie & Elene Syrran & clara och A kom förbi käka chilla va trevligt! syrran tog med sig marängsviss oxå hur bra som helst :D
Gick och la mig ganska tidigt men de hjälpte inte iaf ...ME SO TIERD!

Nu måste de hända nåt snart inom några dagar....Blir galen...What a hell.....

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar