onsdag 16 juni 2010

Jaha...

Vilken skit dag IGEN! tänkte sprida lite av min positiva energi som jag verkligen har just nu! EL INTE!! ;-) Har lyckats svälja ena delen av min piercing,Hade ingen extra så BYE BYE piercing :-( lyckades oxå skrämma en av våra kompisars flickvän som är i 6-7 månaden med förlossnings historier (dumma mig) igår. Så nu är hon på sjukhuset och värkar hade satts igång för hon blev så stressad.. :/ visste inte att hon va så känslig berätta om syrran osv.. Lite ironironiskt för de e typiskt mig att lyckas med sånt här..! Får hoppas att de går bra för henne!!....I övrigt är de småsaker som gått fel inte kunna träna osv.Har oxå en jobbig sak framför mig..,som jag bara vill att ska va över nu.. "Att använda hjärnan istället för hjärtat är inte de roligaste eller de lättaste men oftast de enda rätta. . " i morgon blir oxå en lååång dag på jobbet och ett jobbigt samtal står på listan.. Missan med ett smile borde va back on track inom några veckor.. ;-);-) ciao!

3 kommentarer:

  1. Stor kram till dig o håll uppe garden!

    SvaraRadera
  2. Sötnos! Missan med smile, ja visst fine men ibland är det ok att ha dåliga dagar ha fråga bara bitterfittan karianne :) all kärlek till dg och massa stöd itll dig också! pussa!

    SvaraRadera
  3. Alltså jag vet inte hur det är med andra, men jag har gärna vänner som både gråter,skrattar & skriker :)

    ... bara det inte är på en o samma gång,då blir jag orolig ;P

    Hoppas d är bättre snart ! Kram

    SvaraRadera