måndag 28 juni 2010

Little miss neggo...

Fuck den här dagen!

-Bilen är trasig MÅSTE köpa ny bil imorgon PROJEKT! och oväntade utgifter..
-Sovit ca 2 timmar är piss trött!
-Våra skrivare och data system har legat nere hela dagen så har varit KAOS på jobbet och har jobbat solo hela eftermiddan.. :/
-Känner mig febrig och har ONT i halsen!
-Vi åt pasta & Findus köttfärsås på burk ill middag..Fyfaaan..hur kunde jag ..
(så nasty) Inte ens Mirran käka det!

Nåt positivt är att det endast är 4 DAGAR kvar till semester och då kommer jag njuta och ta vara på varje minut!! Så mina damer & herrar jag hoppas på massa SOOOL till nästa vecka!

Nu blir de en stor kopp te en lååång dusch och sova tidigt..

CIAO!

3 kommentarer:

  1. Saknar dig baby. När du är ledig kan vi ses!! Är oxå ledig nu.
    Puss

    SvaraRadera
  2. Bilen paj? inte ok! hopppas du hittar någon bättre! Lunch innan du sticker på semester? kraamis

    SvaraRadera