torsdag 17 juni 2010

TÖRSTIGA BLODHUNDAR!

Så beter sig alla på jobbet idag!! vad har hänt??!!
Folk har verkligen vaknat på fel sida..Tänk att jag hade känningar om att denna dag skulle bli kaotisk ;) och den har varit KAOS!!!! haha
själv har jag jobbat på utav helvete TODAY!! Även jobbat som fredsmäklare.. Fått mig en massa skratt hahaha =)
(trots att jag inte är världens gladaste just nu....)
slutar senast kl 18 idag sen blir det hem och aa...no plans at all...
Imorgon är de fredag GREAT !
Hade tänkt att få träffa syrrans bebis oxå ..Så få se när man hinner det...Och åka och träffa mamma står på listan i helgen =) =)

(Min planering för ca 4-5 veckor framåt har precis rasat och ingeting kommer bli som jag tänkt mig..thats life i know..men kommer ta en stund innan jag rycker på axlarna och tar saker för vad dom är....;)

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar