lördag 5 juni 2010

VA DET NÅN SOM SA BAKIS?!

Sitter här hemma chillar svullar chips är så trött& bakis.
Idag blir det film och svulla för hela slanten..(det kan ni ge er på haha ;P)

Hade en grymt rolig kryssning!!
Jag hade skitkul med tjejerna! Roligt sällskap NICE musik och massa party!!Har nog inte dansat såhär mycket i hela mitt liv fyfan vilket drag det va!
Mest på torsdagen dock dom flesta va rätt slitna igår hah..Dvs jag oxå va sååå död!
Fanns en del Crazy people oxå! Sett dom mest diskreta outfitsen till dom mest galnaste!! (galnaste inkluderar även dom fulaste)
hahaha och själv höll jag mig mitt emmellan nånstans inget extremt.:)
Sen finns det alltid folk man undrar vad i helvete dom är där för men de hör väl oxå till,idioter finns det gott om!

Det va många som sa att den här Mondaybar kryssningen inte alls va den bästa men hade inga förväntningar och inget att jämföra med så jag är NÖJD!=)

Så skönt att det bara är lördag i dag sweeet!
Undra vad man ska hitta på i morgon....? Inte en aning och har inga planer..
Få se vad dagen bjuder på!
Ciao ciao

1 kommentar:

  1. Snart är det måndag igen,..morgonträning.. muahahaha..

    SvaraRadera