tisdag 27 juli 2010

Det blir inte alltid som jag tänkt mig.."

Ofta när jag planerar saker går dom planerna i krash..
Är det pga av mig sj?! Nja ibland är de det.
Kan va rätt tankspridd och planera in många saker på en & samma gång sen blir de bara soppa av allt!
(dock inte @ work ,utan privat mest och här har jag mig själv att skylla)
Har så mycket saker jag vill göra och så många jag vill träffa!
Är verkligen en tidsoptimist haha...

Det är svårt faktiskt att hinna med "att få till sin fritid" när man verkligen verkligen vill!!
How come??!
Jag menar jag lyckas ofta lösa det när jag ska jobba över,träna och ibland när man ska ut,gå på bio träffa sina vänner or whatever.
men sen när det kommer en grej man verkligen planerar in de och inte vill missa,
Så skiter de sig på nåt sätt??! Ok inte alltid men faaan ofta =P

Så vad ska jag göra?

Ska bättra mig på att hålla tider!Ni som känner mig vet att ni är skeptiska men i promise ska göra mitt bästa! *lol*
Ska bli mer spontan kära vänner ;P Och så ska jag ge fan i att planera in flera saker samtidigt! Och när jag behöver barnvakt så ska jag fixa det i god tid..
Enkelt!


Nu sitter jag hemma med själv chillar ,känner lugnet laddar för en lååång dag i morgon.
Blir en 12 timmars dag sen ev extra jobb efter det,har dygnet bara 24tim?? ;)
Får hoppas inte Mirran blir sjuk hon somna direkt efter dagis... :/

KÄRLEK TILL FOLKET!

"GLÖM DINA BEKYMMER -IMORGON KOMMER NYA"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar