söndag 18 juli 2010

Jaaaa sååå jah!


Jaha söndag kväll nyss kommit hem från att ha jobbat lite extra och tjänat snabba cash el lätta cash är nog mer rätt ord! Har fått slita men är fan värt det :-P imorgon är de dags, mina två veckor av semester är slut så blir back to work! Det har ju varit guld med vädret har gjort allt jag ville förutom en sak finns kvar på listan och det är grönan,! Småland va helt underbart som jag sagt innan.lite av de vi gjort,åkt fyrhjuling,MIRRAN ÄLSKAR FYRHJULING!haft grill kvällar,badat&solat(fanns så grymt fina bad ställen!)ätit på resturanger,strosat i stan(västervik)umgåtts med nära&kära.HAR NJUTIT OCH BLIVIT SOM EN NY MÄNNISKA!:) Blir ett par resor dit innan den här sommaren är slut! Jag <3 småland. Imorgon blir de träning oxå! ÄNTLIGEN! Thaiboxning på Tullinge muy thai -BÄSTA!Jag har längtat sååå länge! Tra la la .. Is the little things in life ;-) Puss och god natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar