måndag 5 juli 2010

JAG HAR BADAT TJOHOO!!

Solen kom fram till sist ändå SÅ NICE! Åkte o hämta upp linda så drog vi till Mölle! Riktigt varmt va det,trodde fan inte det . Har tagit årets första och kanske sista dopp hahah är världens badkruka så är KORS I TAKET att hoppa i =P
Och då menar jag att jag hoppa i från bryggan! Men va inte iskallt rätt skönt ändå.
Kommer njuta nu i 2dar sen onsdag blir det mindre kul ..men men..
Får se det från den ljusa sidan kommer kunna träna & springa igen och MÅ BRA!...L.Ä.N.G.T.A.R!!
(Har dock lärt mig en sak i dag att det går att hantera sina KÄNSLOR om man verkligen vill! Testade mig själv idag och styrde de jag kände åt ett helt annat håll och de funkar faktiskt..)

Funderar på middag nu..hmm.är sugen på Faijtas el kött med typ grönpepparsås /rödvinsås..åhh...el kanske bara blir nåt enkelt spagetti& köttfärssås?? Will se..
Hungrig är jag iaf och måste åka och handla nu!

Ikväll ska jag roa mig att att tvätta fönster inte roligt men nödvändigt!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar