måndag 26 juli 2010

Måndag morgon...

-FÖRSOV MIG!
-Glömde tvätten från igår i tvättstugan va tvungen att hämta allt i morse.
-Hade glömt jobb luren så när jag väl kommit hit va det va bara åka hem och hämta...
-En lastbil blockerade min väg när jag skulle åka til jobbet igen ,Backade ut hela vägen och självklart körde över/på en stor sten..Blev ett stort KLONK..FAAAAAAAN!!!"
Men lyckades ta mig loss och ta mig till jobbet och bilen verkar va ok ...

-Kommer ha fullt upp på jobbet men thats all right längtar hem till att måla & fixa!! =)
Har sån stor lust nu att fixa hemma! Massa inspiration och ideer har jag och vi har hittat en så fint golv att lägga i hallen sen och jag har hittat tapeten jag vill ha i sovrummet.Mycket att fixa, kommer att ta sin tid men kommer bli super när allt är klart! :) :)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar