torsdag 29 juli 2010

NEW SKILLS ..

Vaknade lite sent i morse blev stressigt .Mirran vakna på fel sida..Ingen HIT!
Ingen bra väder heller...men ska ändå jobba så fine with me.
Lite off har ingen energi idag..Så Vad kunde va mer passande än att ta en sockerfri redbull?!;)

Lär mig nya och viktiga saker här på jobbet.
Älskar att kunna hjälpa till och få mina mål uppfyllda!
Så ger mig jälv lite KRED idag! (effektiv arbete lönar sig!!)

Blev ingen lång dag igår den blir idag ..Lust? ne inte all faktiskt. Men det är pengar och med tanke på summan av böter jag lyckats få sista tiden så behövs dom..haha så jävla tråkiga och irriternade utgifter!!!

snart lunch dags..sweet.

CIAO!

1 kommentar:

  1. Hej Hjärtstjärt! Varför får du böter? Ute och buskör??? ;) VI MÅSTE SES NÅN DAG JU!!! ;D
    Jag ringer dig ikväll, jag har haft en vit månad så en utgång vore ju på sin plats ;) Pussa

    SvaraRadera