tisdag 6 juli 2010

ONSDAG=raderas...

Så jävla lack på detta piss väder!! visste de behövs oxå men inte på min semester tack!! Ifs har jag inte mått världens bästa idag kanske vädret ? kanske nåt annat? va nere en sväng i tumba med linda blev lunch på donken helt ok :P
Efter de började jag må skumt så blev åka hem lägga sig i sängen och sov enda fram till kl 18!!

Sen har de bara blivit saker som måste göras handla laga mat diska mm ..En riktigt spännande dag med andra ord.
Imorgon är oxå en spännande dag el inte..En riktigt skit dag ångest fylld dag ..så för min del får de gärna regna HELA DAGEN.. haha närro ska inte va elak hoppas alla ni andra får en grym dag med massa sol!! ;):)

Har insett att jag är inne i en grymt lugn period i livet..mycket chill& hemma kvällar..bio&fika mm.SUPER SKÖNT! Men har inte festat el varit ute på EVIGHETER!
(ok va 1 månad sen men känns som evigheter *skratt*)
Är nog dags för utgång? tjejkväll? tjejmiddag? snart va??..Känns så :D

Veckans planer:
Onsdag (denna dag raderas)
Torsdag:Tvättstuga sen hitta på nåt me Mirran? Fixa bilen på jobbet,på kvällen blir de häng hemma hos Annie med Petra.(grilla&mysa med kidsen underbart :)
Fredag: skansen el Grönan?
Lördag: Har denna dag öppen för förslag ;P
Söndag: Då åker vi till SMÅLAND.... =) =)

Suzan:Klart jag komemr på bloggträffen ;P Hör av dig med mer info!!

Puss&kram skum banan

1 kommentar:

  1. kommer skriva om bloggträffen imorgon eller så, håll utkik =) kram!

    SvaraRadera