lördag 3 juli 2010

SKÖN DAG!

Haft en riktigt skön dag =) Blev sola & hänga på syrrans baksida.Marina med kids & Lina kom förbi va nice med sällskap och jag har fått massor av färg... man kan säga att jag ser ut som kräftan sebastian" hahahahahah såååå röööd i feijjan och bröstet ;P Men men snart kommer färgen bli brun höhö

Efter ett tag kom D upp vi åkte och köpte en beggad bil blev en Volvo 850 =) helt ok
Nyskattad ny besiktigad nya bromsar mm( fick den till bra pris ;) )
och de är från en meck som jag känner så servicear fix om sånt behövs göras fixar han ;P Nice nice!
Så jag är GLAD måste ha en bil och kunna ta mig överallt!

Ikväll får man se vad man hittar på Mirran sove rkvar här hos syrran thaaaankz <3<3
men blir lugnt ..imorogn ska vi åka heöla drösen och bada kanske Ekerö?? we will see!

LOVE THE SUMMER!!! De här är min tid...NJUTER!

Ha en skön somamr kväll alla puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar