torsdag 22 juli 2010

SO WHAT??!!

Pfffftttt! Hade en grymt soft kväll igår..tills..aa... "whatever"
hatar att somna när jag är förbannad och de va jag oxå..Likaså när jag vakna,vaknade försent och som ett åskmoln!
Stressad som F*N fick jag väcka Mirran och skynda till dagis.
Hann inte äta frukost och inte duscha *IRRI*!! Har inte världens bästa morgon humör och att vakna såhär va ingen höjdare.. Att köra bil pissförbannad är inte heller någon bra kombination (om man vil ha körkortet i behåll ;( )heh... Men kom till jobbet med körkortet kvar och ca 2 min sent! puh...!

Trots min jävla piss morgon va Mirran på strålande humör hon fick med sig matlåda hahah som hon tjatat om med sin egna frukost som hon stolt skulle visa och äta på dagis! =)

Älskar när saker är okomplicerade..klaffar och när saker kan lösas utan 3de världskriget ..vilket saker har tendens att sluta som ibland....
Jag är inte perfekt och "stänger" ofta av och bryr mig inte..rätt el fel...men man ska kunna ta varandra på rätt sätt...COLD AS ICE...ska va HOT LIKE MEXICO... ;)
men skitsamma...@ work och ska vända min dag till en GRYMT BRA DAG istället!

Nu massa vatten och jobba!!!

Ciao ciao!

2 kommentarer:

  1. kom när du säger ist för o snacka massa skit på din jävla keff blogg........

    SvaraRadera