tisdag 17 augusti 2010

BLOGG-AWARD

Jag fick denna blogg-award av söta Jennifer!!tack tjejen! =)
(såg även att jag fått den av Marina tack hun!


Jag fick denna blogg-award av söta Jennifer!!tack tjejen! =)
(såg även att jag fått den av Marina tack hun!


När man får denna ska man kopiera av bilden och lägga den på sin blogg, länka till den bloggare som man fått awarden av, skriva 7 intressanta saker om sig själv och skicka vidare till 7 andra bloggare.
hur enkelt som helst, med andra ord! :)

Jag skickar vidare award till dessa sju bloggare!
*Suzan
*Alexandra Limpar
*Lina v
*Lotta
*Lina L (fast du e sämst på att uppdatera ;))
*Sandra (bubblan)
*Elin


Sju saker om mig:
1.Är ingen shoppoholic" Men ÄLSKAR SKOR&HIGHEELS !
2.Fryser nästan jämt året om,Så bada bastu och åka till solen står mig varmt om hjärtat haha
3.Tycker om att laga mat och baka :)
4. Älskar att skämma bort och älskar att bli bortskämd(Obs det ä oftast dom små sakerna som räknas) ;)
5. Thaboxning ä de bästa jag nånsin tränat!
6. Superkänslig fö spruto & blod..(svimmar lätt ;P)
7. Det största kärleken jag nånsin känt och känner är för min underbara lilla virvelvind Mirran <3<3<3

1 kommentar:

  1. Har fått den där massa gånger så hänvisar till ett gammalt inlägg:

    http://ettdussinpannor.blogspot.com/2009/07/15-saker-ni-inte-visste-om-suz.html

    dock stämmer inte alla saker längre, jag hatar tex inte att träna längre ;)

    SvaraRadera