fredag 13 augusti 2010

Fredag den13E

På jobbet väldigt lugnt nu ,Känns som att de kommer bli en luuugn dag och de skulle passa en trött mig perfekt!
Har sovit sådär hos syrran min om jag nu sovit nåt alls..zzzzzz

Humöret är bättre än i går kväll iaf !
Idag blir de nog att va barnvakt till kidsen ,Charlie ska ut på nå galej misstänker jag ;)Sen får man se vad helgen bjuder på ..

Är lite glad i af hittade mitt guld i går som jag trodde mig tappat bort betyder mycket + att de e värt en del,FEELS GOOD!


FREDAGNE DEN 13 olycks dag eller skrock dag..
Väntar på att nåt ska hända bra el dåligt...will see....

HANDLInG VÄGER MER ÄN ORD-GÖR DET VERKLIGEN DET??

Ciao bella!

1 kommentar:

  1. Samma här, skulle behövt en refill typ nuuu ;D
    Handlingar tycker jag är viktigare än vad man säger. Men alla är olika :)
    Rings senare. Ha en bra dag på jobbet. Pussa

    SvaraRadera