torsdag 12 augusti 2010

FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad e de för del på folk IDIOTER! dumb ass bitches!!!!! Folk som inte vet vad i helvete dom snackar om el tror att man inte fattar att dom egentligen snackar så mycket skit !
fan tror folk att man blev tappad i golvet när man va liten el??!
Håll käften stängd fel brud att börja öpnna munnen till när man inte är beredd
shit Om du ska ljuga vet då vad du ska ljuga om.. allvarligt...jävla svammel..
HUR DUM FÅR MAN VARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jävla drama på folk och och aa who cares egentligen
men nog för att jag blir lack!!!!
har du nåt att säga SÄG DE TILL MIG HAR DU NÅT ATT FRÅGA FRÅGA MIG!!
Om du inte vill att jag ska fråga öpnna inte din mun...

Va på grymt humör för 5 min sen nu håller man på att flippa istället....
DET RÄCKER FAN NUUUU!!!!

Tacka fan för att man jobbar på ett ställe med med bara grabbar för brudar e fan dumma i huvet!! (inte ni min kära väner brudar som jag känner) men ni vet dom som inte har annat för sig en att lägga sig i andras buisness och gottar sig i andras olycka ..

Bitches.... Fuck off!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar