tisdag 24 augusti 2010

JAHA JAH!

Hemma satte mig precis ner för första gången sen jag kom hem..puuuh..
Och intog DATAN höhö
Vi har nyss ätit middag blev kovstrogganoff ala Missan! Mirran slev i sig två hela portioner ! Tror föken va lite hungrig idag "el så va bara mammas mat supergod ;P

Varit återigen en BRA men hektiskt dag!
Sitter som planör nu över verkstan dom 3 kommande veckorna för våran ordinarie planör har semester. Det innebär att jag sköter planeringen och måste se till att dagarna går igenom med alla inbokade bilar (på verkstan ) måste även se till att kunderna blir ringda,att kostnadsförslag för mer jobb ges,att dom blir klara i tid så kunderna hinner hämta dom. Och en hel del annat som samtidigt skall göras!
men är nöjd för att jag ska va "rookie" så ha de fan gått jävligt bra och börjar nu dag 2 få bra snurr på det! =)
Kommer även att administratera lönerna nu vid månads skiftet så man kan säga att jag har att göra..
Men vad mer är roligare än att få utvecklas och att man tillges utmaningar??!
ILOVE IT!

Idag började thaiboxnings terminen men kan inte börja ännu av två anledningar:
1 Jag är förskyld.
2 Mirran åker till SUOMI i morgon!!!

Tror ni jag kommer sakna henne??! Ok kommer va lite skönt faktiskt att kunna få va helt "ledig" i en vecka ...Men samtidigt konstigt oh liiite orolig kommer jag ju va .
Men hon är jätte glad över att hon ska få träffa farmor! <3<3

så att så blir de med det...

Snart kvällsmys läsa bok mm... och jag ska roa mig med att titta på film tänkte jag:)

Bye bye!

2 kommentarer:

  1. DU är värd en vecka att bara få vara Du. Du är en stak person och en person jag ser upp till. Du är min bästa vän :)

    SvaraRadera