söndag 15 augusti 2010

The one..

Hittat många intressanta bloggar att läsa!
Många som skriver om träning många som skriver om kärlek.
(Jag gillar att läsa om båda:))
Men det här med att hita den rätta? var hittar man en bra kille/tjej?
många som letar där ute...;)
Min menig är att det är dömt att hitta nån ute i nattlivet .På krogen.
Det är dömt för att få det att funka..Thats what i think.
(Om man nu inte bara vill få till de över natten)

Folk är så fega idag!! Man gör sig fin man går ut dansar,minglar,Dricker massa alkohol och det är då spelet böjar .Man spanar in nån ,pratar de bjuds på drinkar,kanske bli de efterfest kanske inte men vips så har man sitt one nigt stand.HIGSCORE" För den som som bara va ute efter en sak.
För den som trodde nåt annat kommer inse ganska snabbt att det fömodligen inte är nåt att hänga i julgranen..
Det är säket en grmyt rolig kväll man täffar grymt roligt folk ..Natten va säkert hur het som helst (om man kommer ihåg allt)
Men brukar inte bli bra för dom som träffas in the nightlife" Jag menar hur intressant är det att att börja datea el lära känna varanda efter det??!
Oftast är inte den supesociala tjejen/killen lika glad och social dagen efter utan alkohol..Säger inte att alla gör så men mååånga.
One nightstand har aldrig varit och kommer aldig vaa min grej ,Inte heller har jag haft ett föhållande med nån jag träffat på krogen ..neee inte min grej.

Nu finns de säket masso som träffats ute och har de hu bra som helst ..men känner ingen just nu som träffat "the one" ute..

Tror mer på att träffa nån genom ens vänner,vänners vänner,nåt fik,ute på gatan ,ica kön,på gymmet, VAR SOM HELST men inte på stureplan kl 0200..
våga visa,satsa ,flörta utan alkohol!
Eller har jag fel?!

KÄRLEK TILL FOLKET!
PEACE!

2 kommentarer:

  1. Så mitt e dömt o misslyckas elle?? ;) Haha!! Närå förstår vad du menar :) Puss påre

    SvaraRadera
  2. Hahaha....
    Fast ni hoppa inte i säng första natten all drunk ..;)
    Så helt dömt är det inte höhö

    PÖÖSS

    SvaraRadera