onsdag 25 augusti 2010

Snart snart snart!!

Sitter hemma här med Mirran och väntar..väntar...väntar...
Hennes väska är färdig packad,vi har ätit middag och svullat kakor :P
Om ett tag blir hon hämtad gissar vid 20 tiden senast.
Hon e rastlös(jag med) och jag har massa disk och städning som måste fixas men de få bli efter hon åkt.Vill umgås med henne nu sista stunden.Ok då undrar ni varför jag bloggar?
Sitter med laptopen i knät och hon sitter brevid mig och kollar på barnkanalen:)
Hon vill inte göra annat utan vill bara åka nu!

Jag som aldrig har nå problem att släppa i väg henne,Är nu lite orolig..Lite hönsmamma" blev jag!! Kommer inte ha nån kontroll alls och tänk om hon blir ledsen och vill hem då går det inte och vem vet om de skulle hända nåt?! peppar peppar!
(Hon ska flyga utan mig och jag är ju själv flygrädd ;P)
Nu tror jag egentligen inte det men ÄR VÄRLDENS KÄNSLIGASTE när det gäller att säga "hejdå" speciellt till nära&kära &familj.. xtra känsligt när hon sitter och säger hur mycket hon kommer sakna mamma...<3<3*snyft*

Men hon kommer ha de bra där!Hon har sin kusin & faster jessi där ,Sin farmor som hon saknat och pratat om.
11 dagar sen är hon hemma igen! :)

ciao ciao!

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket, kul att du kikade in :)

    SvaraRadera
  2. Vart ska hon åka? :)
    Se den, den va bra om man gillar kärlekshistorier ;)

    SvaraRadera
  3. hallå! kika gärna in min bloppis -->www.jennifher.blogg.se, jag tror det skulle kunna vara något för dig faktiskt! kram

    SvaraRadera