tisdag 10 augusti 2010

SPRINGA KANSKE?

Hade en skön kväll igår ,Gick en promis med Ninni.
Mycket tevligt =) Va länge sen vi snacka! (Blev en runda på ca5km)Skönt att rensa tankarna och inte va på så dåligt humör.. Hade ju inte världens bästa eftermiddag!!

Skulle gå och lägga mig tidigt men såklart fastna jag framför datan hos syrran-Blev massa vi garva och snacka massa skit när kidsen somnat så vet inte när jag somna..?!
Helt klart försent eftersom jag har varit helt ur FORM på jobbet idag!Hann inte till träningen heller.. *IRRI*
Men ska ut och springa ikväll ;P

Åhh mirran satt och rita precis nu och gav mig en teckning,HON E JU DUKTIG!!Innan har hon mest kluddtrat och kladdat,Hon har haft tankar "bilde dock inte riktigt fått till det men nu rita hon ett ansikte med ögon ,hår,tofsar,näsa,mun med tänder och rita till armar och ben! hahahah allavrligt kommer plasta in den här är lite chockad för de va så bra ritat =) =)
(ok nu sa hon att de ska föreställa mig *skrattar*)

nu ska vi läsa bok och jag SKA SOVA TIDIGT ska va back on track i morgon med ett STORT LEENDE PÅ LÄPPARNA !

Cia ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar