söndag 1 augusti 2010

SPRINGA SPRINGA SPRINGA!

Sitter hemma just nu tar det lugnt och chillar.
Jag och babe satt och lyssna på massa 2pac remixar och massa annat bra på youtube. Sjukt bra mixar som vissa får till!! Har varit en riktigt chill dag. Jag och Mirran lekte lite parken ,va ute och cykla och käka glass i solen ,Den härliga solen som inte höll i sig så länge :/
Lotta kom och hämta sin Salza efter det åkte vi och käka på Hamburger prinsen i Fruängen. Ett ställe att rekomendera om man gillar hamburgare och vill äta MYCKET!!
Dvs att de va alldeles för mycket mat för min smak ;P Åt kycklingspett med tzatziki gott men TO MUCH!! jag och Mirran kunde ha splittat på en portion!

Sen handla vi på willys och här i soffan sitter jag nu.
Borde ha fortsatt måla men har inte orkat..Mitt projekt fortsätter i veckan :P

svullat lite godis har jag gjort i helgen och nu fast denna gång med gott samvete;)
Är bara träningen som fattas och eftersom det är sommar uppehåll i ca 5 veckor måste jag göra annat och det blir till att SPRINGA!
Tänkte gå upp 04:30 och springa minst 30-45min ..Är grymt morgon trött kommer krävas diciplin..Men vill man vara fin får man lida pin" hehe
Kommer avlida om jag ska gå 5 veckor till utan motion..!! TIME TO WORK IT !

"Om jag kommer upp i morgon kommer även ett blogg inlägg som bevis heheh"


Ciao ciao!

1 kommentar:

  1. vad duktig du är, hejaheja!förlåt att jag aldig hörde av mig idag<3

    SvaraRadera