onsdag 11 augusti 2010

Still @ work..

Blev en lång lunch med chefen idag .Vi tog en sväng norr om stan,Åkte och hälsa på våran växel och vårat löne kontor.Blev ett studie besök på UPPLANDSMOTOR oxå :)
Trevligt trevligt.
Nu sitter jag och jobbar över.Vi hade en hel del kunder att ringa och en del att fakturera så erbjöd mig att stanna kvar :)
Varit en hektisk men ganska bra dag!!
Har hållt på att skriva de här blogg inlägget sen lunch..hah...
Får överlämna bloggandet på arbets tid och göra de hemma istället,tror de blir bäst så (slipper man stress skriva) ;)

jag går med blandade känslor varje dag,helt sjukt känns det! Är så mycket jag längtar till så mycket bra saker som komma skall! jobbet går bra älskar mina vänner &familj och gillar även ha vissa personer nära mig....
Samtidigt som jag mår kefft(dåligt) över en del saker som jag tänker på men "skjuter" bort vissa saker/tankar som jag kan göra nåt åt och vissa saker kan jman inte göra ett skit åt..It is what it is...
Skumt de här ??!!
Blir en frustrerande känsla när man vill men inte kan..

Kryper i kroppen på mig måste ut och röra på mig hoppas if på en lång promis senare ikväll..dags att fortsätta nu ¨så man komemr hem i tid!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar