torsdag 19 augusti 2010

Torsdag kväll...

Hemma chillar&tar de lugnt just all by my self..
Blev övertid på jobbet och bästa undebaraste alexandra hjälpte mig med Mirran tack elling!! <3<3 nu kan jag fixa bilen nästa vecka och fick massa gjort!
(Stackars Mirran har jätte ont i sitt ben ,haltar&gråter hon har nog sträckt det :/
Hon kunde knappt gå..Så hoppas de är bättre i morgon ..Vet inte vad som hänt om hon ramlat på dagis el nåt..)

Har sjukt ont i halsen känner mig så hänging o febrig.
Men de kommer varken stoppa jobb el fira helg NO WAY! Behöver den här helgen more then ever!!
Ikväll blir de en skön dusch kolla lite film och fundera på livet...
eller vad finns det att fundera på vet exakt vad jag vill med mitt LIV!!! ;)
Bara det att det varit lite för många ups&downs nu på kort tid och de börjar kännas..
Skulle behöva en period där jag bara ler o studsar på små rosa moln...haha..
Man måste eliminera dom dåliga sakerna unt omkring sig och ta till sig dom bra..

Kram kram

1 kommentar:

  1. Allt för dig hjärtat, hjälper gärna till det vet du!
    Låter som en bra ide att eliminera de dåliga och du vet att jag står bakom dig i ALLA dina val.. BIG LOVE

    SvaraRadera