måndag 13 september 2010

Final count down..

Innan det är dags för mig att sluta för dagen! Vilket är nu om några minuter!!
Varit en bra dag idag inte för stressigt och inte för lite att göra precis lagom.
Våran ordinarie planör är tillbaka nu så är NÖJD :)

Mirran har blivit hämtad av Sanna på dagis och dom skulle käka på donken så tror jag har en lycklig liten tös när jag plockar upp henne efter jobbet.
Donken ,pannkakor,köttbullar är ju favvo maten för henne :P

En sak är lite märklig... Får kommenatrer minst en varje dag av nån att jag borde äta mer att jag är för smal mm..
Allvarligt tycker själv att jag är helt normal och tror även mina vänner tycker samma sak??! Fan många av mina närmaste är smalare/mindre än mig undra vad dom skulle säga om er?? Och jag har varit ÄNNU smalare så vafan hahah.....
Aja bryr mig egentligen inte bara lite smått IRRI vissa dagar.Och inte direkt så man vågar kläcka ur sig att man ev skulle vilja gå ner en stl;)

Nu börjar jag hungra ihjäl!! vill ha MAT!! Ska skynda mig nu så middan inte bli allt för sen!

pst.24/9 är ett jävligt bra datum för PAAARTTTYYYY!!! .DS

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar