tisdag 21 september 2010

FULLT ÖS MEDVETSLÖS

Har fullt upp,mer än jag brukar här på jobbet.
Vi är återigen underbemannade,det betyder att jag knappt hinner med allt som ska göras,Hela tiden nåt som blir lidande.Kaos!!! ;P
Långa väntetider för kunder och svårt att komma fram på telefonerna :/
Men jag gör mitt bästa ..!! Och den här veckan hade jag faktiskt förväntat mig att kunna sluta ca kl 16 varje dag som jag egentligen ska..HAHHAHAHAH....
Ne blir att jobba ´7-18:30 i minst 3 dagar nu ..
BUT IM STILL SMILING ;) (Trots att jag varit liiite stressad& bitter)HÖHÖ

Helgen då..HAHA
Ja fredagen då va de bara chill& mys :)

Lördag ,Den underbara bröllopsdagen för Marina &Komninos!
Bröllopet var jätte vackert!
Dom gifte sig i kyrkan och Marina va så fin med hennes änglar.
Efter bröllopet va det dags för middag & lite fest ;)
Maten va underbar och det va roliga lekar ,skålande och MASSA SKRATT!
Deras första "wedding dance" Där kom tårarna så FINT...
Va som att tiden stod stilla när dom dansa! Mycket mer dans blev det sen,greskisk dans skitkul! Även vin & öl drickandet börja..jah...

Lagom på lyset när Miss annie & limpan hämtade oss upp till Sandy&Ylva där förfesten va i full gång och vi gjorde oss klara för Tbs! Väl där nere va det många bekanta ansikten,"Live band" och drink efter drink efter shot efetr shot beställdes in...
Ja i say no more. va en rolig kväll att minnas med KARATEFYLLA från min sida och FYFAAAAN vad jag mådde piss i söndags.
Självförvållat.onödigt.Och jag önskar att jag fan inte hade druckit. Den söndag,så dåligt som jag mådde va det fan inte värt det! ;P

Nu har stormen lagt sig och jag passade på att blogga här @ work ..Dags att åka och köpa mat åka hem chilla och LADDA FÖR EN NY DAG PÅ JOBBET!
Blir nog inte människa först nästa vecka..
Tjohooo!

Puss hej!

2 kommentarer:

  1. HAHAHA jag förstår att du mådde som ett ruttet bananskal:D men kul var det dock inte lika roligt för mig som var nykter men betydligt skönare att vakna upp dagen efter å vara JAG:P jag sparar mej till på fredag:P Å DU SKA MED!!!!! massa pussar till dig <3

    SvaraRadera
  2. tack, vad fint skrivet blir jätte rörd<3

    SvaraRadera