lördag 18 september 2010

God morgon folket!

Härliga morgon! Eller nee den hade varit sjukt mycket härligare om man hade fått sova uuuuttttt! Bara kunna dra täcket över huvuvdet och forsätta sova..
Det hade varit perfekt! ;P
Hos syrran vi och huligan ungarna
-HAHA och tro mig idag är dom HULIGAN UNGAR och röijjer satan!!!
Vi alla mår bra och ska strax äta frulle. :)

Igår blev de en lugn chill kväll. .
Älskar att umgås med mina nära&kära,mina vänner,Dom som står mig nära om hjärtat.
L.O.V.L.E.Y

Är trött..Jättetrött. Känner mig nästan bakis,och de måste va av allt GODIS&annat onyytigt jag stoppa i mig igår haha
Har "släppt" loss lite nu när man int träna(borde va tvärtom hehe)
Har inte rört mig alls och ätit de jag varit sugen på. Not good!!
Men snart dags att vända på hjulet igen ;):)

Idag är dagen då MARINA&KOMNINOS gifter sig.<3<3<3
All lycka till er!!
Så snart dags att hitta bröllops outfiten så här i sista minuten
(always,thats me hehe) För kl 14:30 är de bröllopsdags!

Ha en underbar lördag alla!!!

PÖÖÖÖSSSSS!

1 kommentar: