lördag 25 september 2010

Home sweet home

Är hemma och har för 3de gången målat mirrans rum! Blir aldrig nöjd men hoppas att de blir bra nu efter denna gång. Så fort det torkat ska jag börja göra i ordning där inne så hon äntligen får tillbaka sitt rum.Hon varit utan de nu i ett par veckor och sovit i våran säng. Så tror hon saknar sitt ;-) Dagen idag spenderades på massa trevlig shopping ! Blev lite saker hem ,D&Mirran shoppa kläder och mirran fick oxå ett par fina puma skor och jag ett par puma mys byxor. JÄTTE SKÖNA! Nöjd över dagens alla inköp:-) Vi skulle oxå åkt och storhandlat men orka inte utan de tar vi i morgon i stället. Lagade Mycket &god mat hemma och xx kom förbi och käka med oss . Trevligt trevligt ! Alltid kul att laga mat till flera. Jag tycker iaf det är skit tråkigt att laga mat om de bara är till en själv då skiter jag hellre i att äta;-) nu ska jag börja montera ihop mirrans förvaring m.m hade varit kul att träffa tjejerna annie o alex och höra mer om gårdagens bravader he he men är hemma ensam så kan inte gå nånstans. ..Får höra resten i morgon.;-) så skönt att bara va hemma . Love it . Underbara HELG! Puss hej.

1 kommentar: