fredag 3 september 2010

HYVÄ PÄIVÄ! :)

(God dagen :))

Är på jobbet kom hit ca vid halv nio..Vi höll på att försova oss i morse men D väckte som tur mig itid!
Har knappt hunnit blogga eller nåt annat för den delen..
Har haft fullt upp på jobbet(mycket övertid)
och varit helt slut varje dag när jag kommit hem.
Så har inte haft nåt LIIIV!! Men kommer le när lönen kommer nästa månad ;)
Hela den här veckan har jag bara jobbat,ätit,sovit ung.:P
Men nu är det helg igen LÖÖÖVLEY! Har inga dirket planer som jag sa mamma&Miranda dag blir de imorgon.Och vi ska börja dagen med "leksaks samling"
Vi ska båda ta med oss 3 saker till hennes rum sitta och berätta varför vi har just valt dessa "leksaker" och sen ska vi sjunga :) hahahah
så vill min solstråle starta dagen! Efter det ska vi på långpromis i skogen (om de inte regnar) Få se vad vi hittar på sen?
Vet att Miranda verkligen verklgen vill bada i badhus men faaaan. jag fryser så jävla mycket hela tiden och har inte badat i badhus på flera år för att jag tycker det är så jobbigt. Blir helt blå nästan:(
vet att många tycker at jag bara ska bita ihop och göra de för hennes skull men om ni bara visste hur sjukt jobbigt de är att knappt kunna röra sig.. ;(
men kanske blir bio da el nåt :)

Kommer bli en lugn helg iaf,ingen utgång och inge PARTY! Blev lite väl hårt förra helgen hehe

Nu back to work1 Ha en braaaaaaaaaa fredag alla!!
PÖÖÖSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar