torsdag 16 september 2010

Ska jag? Ska jag inte..?

Inget speciellt som hänt .Sjukdom & trötthet som tagit över!
Varit så sjuuuukt trött,Går inte att beskriva..Som tur är kommer det att gå över snart.

Har funderat ett tag och velat fram o tillbaka om hur jag ska göra med min träning och vad jag ska träna...
Har varit sån stress till att hinna med och avsätta tid till Thaiboxningen.
Älskar thaiboxning!!
Men är ingen roligt att jag inte kan fler gånger än jag kan:(
Så funderar på att lägga ner och börja GYMMA SOM VANLIGT ISTÄLLET. Gå på pass,Bodypump,spinning ,styrketräning,crosstrainer mm.
Gymmade innan jag börja på THAI så kanske blir så .
Huvudsaken för mig är kunna få röra på mig TRÄNA..Få se vad jag gör..
Kommer sakna all tjejer isf vi har knappt setts men en TJEJMIDDAG /TJEJKVÄLL är snart ett måste! ;P

Har haft lite ont till o från, tror min njurar som börjar spöka igen
-Hoppas inte :/
Går det inte över blir de en tripp till sjukan i helgen..... Blää.

Puss&kram skumbanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar