måndag 13 september 2010

SKRATT skitsnack godis& MYS

Så har min kväll sett ut hos Alexandra:)
Åkte hem från jobbet,Handla lite snabbt tog mina saker och åkte hit,
Sötnöten alex bjöd mig på middag fläskfile med ris & bea sås!
Efter en stund kom sanna och lämnade Mirran. Läste en bok för henne babbla lite sen ville min lilla virvelvind gå och sova.Hon va trött efter en dag på dagis.Men jätte glad över att fått sina chickenbits på donken :)
Btw hon har blivit sååå kaxig igen!! Haha shit lilla skitungen" Hon kan verkligen ha attityd samtidigt som hon är så omtänksam & artig <3

VÅRAN BÄSTA LINA FYLLER ÅR IDAG GRATTTIIISSSSSSSS LILLA LINA!!! =)
Det har hon fått höra,2 sånger och massa grattis på fejjan hehe

Haft en riktigt skön kväll"Girls talk is the best!
Nu ska vi sova strax och imorgon är de dags för jobb-dagis igen..

Och min helg börjar på torsdag ÄR LEDIG PÅ FREDAG!! Underbart!

puss& god natt!

1 kommentar:

  1. tauet din lille fjert rumpe og en gulrot for meg og ja til e for meg

    SvaraRadera