onsdag 29 september 2010

vad hände !?

Helt galet mycket känslor. Inget som egentligen hänt mig men mycket runt om kring. Så sjukt oväntat men ack så härligt!:-) en känsla inom mig säger att jag ville el hade velat likasamma nästa känsla säger de va lika bra att de aldrig blev av. ..Snurrit ! Hemma efter en dag på jobbet och lite annat fix . Ska vänta ca en halvtimme sen blir de ut o powerwalka . Min powerwalk i morse blev inte riktigt den powerwalk" jag tänkt mig ha ha ha utan mer som en vanlig promenad ,va så trött så ville skjuta mig själv !:-P Är rätt trött nu oxå fast med all rätt tror jag.. Heh. GLAD för en till sak,och det är att nästa vecka onsdag ska jag fixa mitt hår!!Blir klippning +färgning =) så glad för dig shit går inte beskriva vet inte varför min reaktion är så stark men HAPPY FOR YOU!! Dags att börja ringa upp alla dagens missade samtal och börja planera helgen kanske? ;-) ciao ciao

1 kommentar:

  1. Gumman, försök och inte tänka om och kanske just nu. Allt har sin mening, visst! Blir ledsen när jag läser de där.. men glad ändå :)
    Älskar dig min fina vän!
    You & Me!
    / Alexandra L

    SvaraRadera