torsdag 23 september 2010

VITAMIN WELL DEFENCE

Med vitamin c/e dricker jag just nu.
Är trött,Törstig och det här borde hjälpa till lite för mitt välbefinnande idag:)
@work.

Igår va det en lång dag på jobbet.Efter det åkte jag hem,duscha snabbt och åkte sen hem til annie.
Hon bjöd mig på middag.....
och jag fick min middag TILL SLUT!!(Jättegott)
Lite sent sådär hahahha
Vi käka nångång vid 22 tiden,Måste va grekiska tider hemma hos henne ;P
Va trevligt snacka lite,pussa på söta Elena <3 Drog hem sen och SOOOOOOVVV!!!
Tror ni jag va trött el??!

Idag slutar jag kl 16 så skönt. SÅ JÄVLA SKÖNT. =)

Imorgon är det party på G!!
Tjejerna vil ha me dmig ut (fast nykter) skulla va jätte rolig men njae.....
Har lust att bara va hemma och fixa..chilla... Sen lördag är jag barnvakt till lill grodan hos syrran :)

Fortfarande trauma från förra helgen !HAHA!!
Så vi får se ..

S


Mr&Mrs smith va det......... ;):)
Hate to love-Love to hate ;)


Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar