måndag 11 oktober 2010

ATT VA SPONTAN ÄR ROLIGT-ATT INTE TÄNKA ÄR DUMT"

A jag är fan irriterad på hela kvällen . För inget blev som de skulle. .För min del Iaf.Så blir de om man fattar beslut utan att tänka några steg framåt..oavsett vad de gäller. Jag fattade ett beslut i morse som har påverkat min kväll och mitt humör nu. Och de är frustrerande! Har mig själv att skylla ,Inget livsviktigt beslut men SÅÅirriterande.;-) Är många som handlar först och tänker sennär det kommer omkring,Vad hände med att använda hjärnan?!Att va spontan är roligt men att inte tänka är bara dumt" och en hel del är tyvärr dumma. . Och ännu värre är dom som försvarar sina idiotiska beslut! Varför har vissa människor så svårt att se framåt-FRAMTIDEN! Allt de man gör påverkar ju en på ett el annat sätt,Ändå är folk blinda och ser bara nu nu !Allt handlar inte om nu ,visst ska man leva i nuet men såpass att man vet att man har en framtid.Mycket är här och nu men inte ALLT.. Det är för mig ett mysterium hur vissa människor tänker och fattar sina beslut! Jag vet att jag inte kommer va en av dom som kommer ångra mig och undra varför jag inte ordnade mitt liv annorlunda,Klart man gör misstag,misstag gör alla.men det är stor skillnad på att göra misstag och beteende..Men men alla är vi olika ,Tur de ifs;-) Dags att sova . BYEEEE!

1 kommentar: