söndag 31 oktober 2010

Bara älskar ...

Jag,Charlie & D åkte till IKEA en sväng och shoppade lite. Har nyss kommit hem igen.
Blev en ny kökslampa och MASSA nya doft ljus! Lovley! Bara älskar dom!
(TINDRA doftljus vanilj är favoriten)
Ska sätta upp kökslampan och fixa lite hemma tills min älskade Mirran kommer hem! :)
Trots att jag saknat henne så har jag hafte en så sjukt underbar helg!!!
Har vait så jävla roligt ,trevligt och HÄRLIGT....
Med massa massa kärlek!!!
I vanliga fall brukar helgen bara rusa förbi men nu känns det som man varit ledig en evighet för allt varit så nice.
Precis som det ska!

Fick komplinmangen "bästa genom tiderna" här i veckan....
Och jag säger nu bästa helgen genom tiderna...;):)
(bästa helgen på länge iaf )

KÄRLEK!!!! <3<3

Hoppas ni haft en grym helg alla!!!

PÖÖÖSSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar