torsdag 28 oktober 2010

Efter 3 ipren...

Har jag fortfarande huvudvärk och mår lite illa.. :/
Huvudvärken började igår efter lunch och har hållt i sig till och från ,enda sen dess... Är en skum huvudvärk och hoppas den ger med sig snart..BLÄ!
När jag ändå nämde lunch så blev de lunch i SKHLM idag .(blev inget igår)
Köpte min efterlängtade nattcreme ( från lancome pris 615kr)
Hittade oxå en skitsnygg "Hoodtröja" både till mig & D
Shopping gör en alltid glad!:)

Har bestämt mig nu ...Det ska bli ändring på en heeel del...
bara upp till mig ...Skriver inte mer om det förens jag lyckats ta i tag i det ;)

Idag blir de lite övertid,Väl befogat då jag försov mig i morse... Mindre roligt...
men sånt man skrattar åt i efetrhand!
Dags att sluta nu tog nog inte mer än 2 min att skriva det här inlägget hehe

PUSS HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar