lördag 9 oktober 2010

Försök nr 2..i

Att lägga sig och sova. .Blev väckt av syrran som ringde i panik för Anton bara skrek o hosta och hade svårt att andas! Åkte upp dit på en gång skulle skjutsa dom till akuten,men när jag kom upp dit efter stund så hann det lägga sig lite och anton lugnade ner sig. Sjukvårdsupplysningen tyckte hon skulle avvakta tills om det blev värre..:-/ Så man kan säga att jag har jour i natt ringer hon igen är de dags att åka in. Är sjukt trött och jag hoppas det går bra och att det inte är nån fara med lill grodan. Frågan är om jag kommer lyckas somna på ett tag känns som att de kommer dröja.. ÄR TRÖTT på dramat bland folk oxå .. Vilken kväll/natt säger jag bara. . Natti natti

3 kommentarer:

  1. Oj stackars...
    Men vad gulligt av dig att ställa upp=) men vad göa man inte för sin familj=) man får så mycket gott tillbaka.
    Hoppas du fick sömn puss

    SvaraRadera
  2. Va bra att d funkade med mail grejen så du slipper Betala varje inlägg med ett mms!! Kramar

    SvaraRadera