onsdag 6 oktober 2010

HÖG PÅ KOFFEIN"

Jah det är vad jag är just nu =p Drack en stor kaffe vid halvsju ..Och skulle inte gjort det.!Är jätte trött febrig förkyld helt slut.fick inte i mig nån middag heller,men ändå kan jag inte sova! Vill men kan inte.. :-/ Vet ju själv att jag är koffein känslig så de mitt sämsta beslut idag att tacka ja till den kaffen;p kommit underfund med att mitt imun försvar måste va helt nere eftersom jag blir sjuk hela tiden. :-(Behöver bara titta på nån som är sjuk känns de som så blir jag det. Stor SUCK på det!Börjar bli lite less fan för jag inte lyckas få över bilder till bloggen så tråkigt blir det .. Måste kolla vad felet är.. Nu blir de ipren och försöka relaxa så man kanske sommar snart.. Natti natt. Ps.Har snyggt barr igen ;-)ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar