torsdag 7 oktober 2010

Känns bra Känns bra...

Vaknade upp i morse efter knappt 4 tim sömn..
HAHAHA va typ "övertrött"(skadat av allt koffein) Så va inga problem att gå upp.
Och jag hade en väldigt BRAAAAA morgon ... ;P
Haft en helt ok dag på jobbet idag.Hade på det en väldigt trevlig lunch PÅ
SUSHI KUNGEN KUNGENSKURVA"
Med mycket trevligt sällskap! Vi åt ungs stektlax med ris & grönsaker.
Deras mat är underbar! Säger det igen ni som inte provat -PROVA!
Tänkte ta med mig tjejerna dit nån dag och luncha lite ;)

Är kvar på jobbet just nu.Har blivit en 14timmars dag ..Herregud..hah..
märkte att jag börjar bli för övertrött .Tappar fokus och SKRATTAR åt allt!!
Älskar min kollegor! Vissa mer en andra men har GARVAT UTAV BARA FAAAN!! hahhaha
Så nu är de snart dags att åka hem.

Imorgon är jag LEDIG! SÅÅ NICEEE!!

En av sakerna som står på listan i morgon är att hämta ut mitt gymkort! ;)

Ciao ciao!

2 kommentarer:

  1. Härligt att man e glad trots lite sömn !! jag skulle se ut som en citron hahaha

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja jag är glad fast jag är trött ,värre om jag hade varit hungrig oxå ;-)

    SvaraRadera