tisdag 5 oktober 2010

Mitt tålamod..

Har testast en rad gånger denna dag tänker inte ens berätta om den ,mer än att jag hållt min tunga i munnen och inte flippat ur på vissa som jag egentligen hade god lust till! Tro mig -HAR HÅLLT MIG..;-) Trots min halvdåliga dag hade jag en jätte rolig och bra lunch med grabbarna på jobbet! Ha ha ha herregud vad jag fått skratta!Och säger bara killar och deras syn/teorier om tjejer .. Ha ha ;p Fick även beröm på jobbet idag! Fick veta att jag är duktig och uppskattas etc.känns grymt att höra! Bekräftelse på att de man gör är bra. :-) Gick med ett leende på jobbet tills det var dags att åka hem nä fick höra om olyckan på E4an! Allt stod stilla , även Huddingevägen. Bilresan som vanligtvis tar ca 10-15 min tog över 2 tim!! Va bara lite smått irriterad .. Och på folk som borde förbjudas att ha körkort . FOLK KAN INTE KÖRA BIL! Kom iaf till dagis och hem tillslut. . AT LAST! Nu har jag en tjatig liten tös som ska duschas sen är de sov dags för henne. Jag ska ut och powerwalka. Imorgon är det dags att fixa håret. SOM JAG LÄNGTAR TILL BÄSTA SANDY! :-):-):-) puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar