söndag 3 oktober 2010

MYCKET BRA!

Grymt bra humör idag och haft en riktig TOPPEN HELG!!
Idag blev de sovmorgon till 9:30.
Min lilla fröken behagar sig att sova lite längre om morgonen nu,så klagar inte!;)
Vi hade mys frukost och tände ljus fast de va ljust ute,men mys ändå.
Sen gjorde vi oss i ordning åkte ner till centrum och mötte upp charlie&Max.
Dom hade shoppat lite så jag passa oxå på,köpte en höst jacka på H&M super skön 600kr-NÖJD =)
Vi begav oss efter centrum till LEKSLOTTET där dom fick springa av sig i ca 3 timmar medans vi satt drack latte och snacka skit haha. Hur bra som helst ;P
Nu är vi hemma hos Charlie väntar på att resten av barnen ska komma sen blir det middag här.Gissar på att de är jag som ska laga den :)

Igår va det en heldag med Marina! Först va det lunch och lite lek hemma hos dom.Barnen busa som vanligt höhö
På dan sen åkte vi in till SKHLM där det blev massa shopping,Fika med Ninni& Ellen som oxå va där för att shoppa! Trevligt trevligt!
På kvällen blev det spontan ryck med Ellen och vi åkte in till
Heron för att se Resident Evil "Afterlife" i 3D. Rätt grym film!

Hann även säga hej till Humle&Dumle på donken (alex&Annie) hahahahahah ;)
Innan jag åkte hem för att sooooova.

Här har ni min helg!
Nu dags att va lite social nu:)
Ciao Ciao!

1 kommentar:

  1. vilken tur att jag fick dumle "namnet" å inte humle tror alex hade blivit lite putt då=P

    SvaraRadera