söndag 17 oktober 2010

söndags ångest

Ne inte riktigt den här gången . Har annat som trycker mig.. Många saker just nu som jag inte vet hur jag ska lösa! Jag har alltid lösningar på allt men nu står det f*n stilla . . Kommer ingenstans och vet varken ut el in. En del andra problem är små men viktiga. Som tex har inte hittat några vinterskor! Gick igenom hela SKHLM igår och hitta INGET som föll i smaken,Inte i tumba heller. Varför jag nu trodde mig kunna hitta nåt där?? Haha behöver tips på skor sidor på nätet el affärer i stan?! Min garderob består av 90.% stövlar&highheels så behöver nåt annat som vinterskor. Har bestämt mig för en ny soffa oxå så det ska inhandlas innan detta år är slut Iaf!Sen är de bilen som krånglar lite och lite annat . . Skit saker!Brukar va så, händer en sak händer allting! Haft en mysig eftermiddag hos alexandra iaf med Annie och alla kidsen . Vi åt tacos och svulla lite godis :-) och nu är de dags för sockerfritt" hahaha låter bra va ;-) men med tanke på att jag har svårt att få tid till träningen just nu får jag tänka på kosten,kan du kan jag hehe ;-) :-) kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar